25 Kasım 2013 Pazartesi

Suçsuzken Suçlu

26 ve 27. Bölüm 
Dedi fısıltı halinde Tılsım ama Pamir duydu
Onu bana bir daha öyle seslenir isen seni
Öldürürüm tamam mı dedi Pamir Tılsım
Sıkılmıştı bana kitap getirir misin seninle
Konuşulmayacağı anlaşıldı o kitaplara
Gömülüp karakterlere kafayı takmanı
İstemem onun için oyun oynayalım seninle
Aman şimdi öldürürsün beni istemem dedi
Tamam tamam bak kusura bakma bana
Bir bardak su verir misin birde yardım et
Lavaboya gideyim lütfen yüzümü yıkamalıyım
Hem işlerim var kokma kaçmam dedi Tılsım
Pamir anlamıştı doğru söylediğini ve hemen
Yardım etti Tılsıma işin bitince seslen yardım
Edeyim tekrar dedi Pamir ve beklemeye
Başladı Tılsımı lavabonun kapısında
Beklemeye başladı yarım saat olmuştu
Ama çıkmamıştı küçük kızı için hemşireyi
Çağırdı ve hemen baktı ne oldu diye çıkın
Lütfen dedi hemşire çıkmayacağım
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder