10 Kasım 2013 Pazar

Beşinci Hikayem


188. Bölüm

Sırada Kader kahkaha attı yavrularım merhaba
Hey buradayım dedi Kader Gizem senin ne
İşin var benim bilgisayarımda korsan mısın
Kardeşim sen dedi ve sustu aynen Enes dediydi
Bunları yalnız bırakma demişti bende bunu
Yaptım dediği an Doğa öyle bir kahkaha attı ki
Ne gülüyorsun dedi Kader sessizce buradaki
Kişiden haberleri yokta ondan diye güldü kısık
Sesle ve Yunus araya girdi hey merhaba dedi
Yunus bir git arkadaş karımla yalnız kalamayacak
Mıyım ben dedi Cesur karın değil hem bir kriz
Geçiren bayanların yanında sadece doktorları olur
Benim gibi yakışıklı olursa daha iyi dedi ve Kader
Araya girmeden Gizem araya girdi kahkaha attı
Hey tamam ikimizde kriz atlattık ama sen yakışıklı
Değilsin bizim gözümüzde bunu Biliyorsun dedi ve
Yunus araya girdi sen sus Cesur sende
Dediğim şeyleri yap tamam mı dedi ve anlatmaya
Başladı ben bunu yapamam çok tehlikeli ya zarar
Verirsem dediği an  bende bakamam lütfen git

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder