12 Kasım 2013 Salı

Beşinci Hikayem


192. Bölüm

Bu dedi ve birazdan Kader'e söylerim sevinir
Tebriklerimizi ilet lütfen dedi ardından kapattı
Telefonunu içi içini kemirirken hemşirelerden
Zafer beylerin halen burada olduğunu öğrendi
Hemen onların yanına gitti Doğa Kader iyi merak
Etmeyin dedi ben sizi merak etmiştim onun için
Geldim dedi Hüzün hanım serum bitince çıkacağız
Sen bizimle geleceksin değil mi dedi ardından yok
Efendim burada karımın yanında kalacağım siz
Onu bırakın da ben size yarın Cesur'un
Evleneceğini söylemek için gelmiştin bir yerde
Dedi Doğa belki tanırsınız kızı da Gizem adı
Zafer Ogün'ün kızı Gizem bu dedi Hüzün
Hanımda sadece başını sallamakla yetindi ama
Bu olmamalı sus Zafer konuşma daha fazla
Dedi Hüzün hanım anlatın bana bu Kader için
Önemli dedi Doğa bağırarak sonra nerede
Bulunduğunu hatırladı ve sesini kızdı bana
Bak delikanlı dedi Zafer bey ve anlatmaya
Başladı Gizem'in annesinin hastalığı vardı bunu

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder