27 Kasım 2013 Çarşamba

Hayatın Ta Kendisi


210. Bölüm

Dinlen geçer dedi Yunus tamam dedi
Doğa ben onu yatakta tutarım yada
Bağlarım ama o yataktan çıkılmayacak
Dedi Doğa evet çıkmayacağım video
Düzenine geçerim bende tekrar ama
Ne olur bana artık haber verin deli kızı
Merak ederim ben ne olur dedi ve
Çıktı hastaneden yarın yeni bir gün
Olacak güneş yine doğacak karıcığım
Dedi Doğa merak etme o iyidir kayıp
Etmeyeceksin zaten cinsiyetini de
Öğrenmedik istemiyorsun diye kızıyor
Baba ama annesi dedi Doğa öğrenme
Ve bana çikolata bul evde yoktu son
Ya da dur evde turşu vardı onu yiyeceğim
Karpuz turşusu bak sana bu saatte git
Karpuz al demedim kıymetini bil ama
Yarın sabah incir reçelimi isterim ona
Göre dedi Kader ve sustu eve gelmişlerdi
Dayım gelmiş mi bakar mısın ışığı yanıyor

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder