13 Kasım 2013 Çarşamba

Altıncı Hikayem


94. Bölüm

Dedi Cesur aması ilaçların süresi arttı belki de başka
Hastaneye kontrole gidebilir imişim dedi Gizem nasıl
Neden doktorlar gelsin buraya olur da makineler
Gelemez ki dedi Gizem Emine hanımın buna
Sevineceğini biliyordu hem bir an önce doktora
Görünmeliydi bunu biliyordu yarın evlenelim ondan
Sonra sen babam ve ağabeyimi doğru duydun
Onları alıp evine dön ve altı ay boyunca orada
Çalış biliyorum sende asistan olarak çalışıyordun
Patronun yurt dışında olduğu için benimle
İlgileniyorsun biliyorum bunu dedi ve devam etti
Altı ay boyunca birbirimizi özleyelim tamam mı
Ben arada sana sesimi yollarım kamera açmam
Ama zaten beni bu halde görmen yeterince kötü
Oldu dediği an sen sus bakayım çok konuşuyorsun
Dedi Cesur ben mi yok artık dedi Gizemde Cesur
Benim ol şimdi dedi Gizem tamam dedi ve Cesura
Ait oldu Fidan hemşireyi çağır çıkarken dedi Gizem
Tamam benliğim dedi ve çıktı dışarı ve hemen Fidan
Hemşireye odada Gizem'in kendisini beklediğini
Söyledi sabah olmak üzereydi zaten dışarı çıktı gün

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder