12 Kasım 2013 Salı

Altıncı Hikayem


93. Bölüm

Doğa idi tebrik ederim sizi Cesur dedi Doğa ve asıl
Konu ya geldi bir şey sormadan bana Emine hanımı
Verir misin bir şey soracağım anlarsın ya dedi ve sustu
Bekle dedi Cesur da Doğa olanları Emine hanıma
Anlattı lütfen bir şeyler yapın burada bir ailenin durumu
Söz konusu dediği an tamam anladım hemen el
Koyuyorum bu duruma dedi ve kapattı telefonu
Emine hanım görevlilerle konuşan Cesur'a geri verdi
Birde hastamızı ben göreyim dedi ve içeri girdi
Ardından sen küçük hanım bu olanları biliyordun
Değil mi günlük bozuntusunda açıklamışsın evet
Tunç direkt bana getirdi bende araştırdım tedavini
Olacaksın iyileşeceksin güzel bir hayatın olacak
Tamam ama nasıl ben ilaçlarını değiştireceğim öbür
Dünya ya gitmediğine göre bir hafta diğer ilaçları
Deneyelim daha sonra durumunu bakar ne yapman
Gerektiğini söylerim sana tamam mı dedi ve çıktı
Dışarı görebilirsin sevgilini dedi Emine hanım ve gitti
Cesur içeri girdiğinde iyi imişim Emine hanım beğendi
Halimi çok salıklı buldu beni ama Gizem sustu ve
Yüzünü duvara döndü aması ne söyler misin bana da

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder