11 Kasım 2013 Pazartesi

Beşinci Hikayem


190. Bölüm

Nasıl bir bakar mısın az önceki olay için kusura
Bakmasın kendimde değildim dediği an Yunus
Şaşkınlardan çıktı sen ne dediğinin farkında mısın
Acaba az önce zaten bir deliyi sakinleştirmek
Zorunda kaldım bana bak söylediklerinin arkasında
Dur yoksa seni prosedürlerin içine sokarım
Çıkamazsın tamam mı dediğinde Kader tamam dedi
Yunus peki doktor ne yani kadıncağız ne haldedir
Ama doğru bu benim daim düşüncelerim dedi ve
Biraz uyumak istiyorum olmaz diyorsan bana ilaçları
Geri ver dedi Kader tamam beş dakika sonra ilaçlar
Senindir hanım efendi şimdi beni kocamla yalnız bırak
Beyefendi dedi Kader Doğa gel otur az önceki halin
Neydi öyle kıskanç koca davranışlarını sevmedim
Söyleyeyim dedi Kader oldu canım bekleyeyim de
Adamlar seni gözleriyle sevsinler hem iki saat önce
Seviyordun şimdi ne oldu Güven araya girince ne oldu
Dedi Doğa o bizim koruyucu meleğimiz ama yani
Ağabeyimiz kardeşimiz Doğa kahkaha attı ağabeyden
Koca statüsüne geçilebiliyor muş şekil Cesur ve ben

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder