29 Kasım 2013 Cuma

Hüznü Beklerken


112. Bölüm

Küçüğüm dediği an geldin mi babaları
Dedi Gizem kısık bir sesle bana kızma
Tamam mı her şeyin iyi gideceğine
İnanmak istedim ama senin bu deli
Çocukların elini ver bunu hissetmelisin
Dedi Gizem ve Cesur'a tekmelerini
Hissettirdi saatler önceki daha kuvvetli
İdi ama sen yoktun şimdi her şeyleri
İyi kontrol altındalar biliyorum ya sen
Diyeceksin evet ben iyiyim kilo aldım
Bile Selim sağ olsun bana özel turşu
Bile yaptırdı bana kızgınsın biliyorum
Yanımda olmak istedin ama doktor
Ve hemşireden başka giremez ki
Buraya neyse gel seni çok özledim
Dedi ve Cesur'unu öptü teşekkürler
Kocacığım ne zaman doğacak bizim
İki buçuk ay sonra diye düşündük
Ama bilinmez ikizlerimizin hali sana
Bu sefer gerçekten kızgınım neden

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder