14 Ocak 2014 Salı

Uzak If I Lose Myself


98. Kısım 

Şakalara gelirsek, sen beni bunun için seviyorsun meleğim. Yere düştüğünde kimse sana yardım etmez. Odun vardır arkasında. Ama en çok sözler işler insanın içine. Ancak o zaman anlar terk etmesi gerektiğini ve gider. Fakat ben acizlik yapıp orada kaldım hem de yıllarca. Kim kalır ki ben kaldım. Yaşadım. Onlara sundum kendimi. Beni kullanabilirsiniz, işiniz bittiğinde anca üzerimden geçersiniz. Yapın izin verildi size. Ama onun ruhunda ateş yakmayın. Gittiğinizde ki bu ben bitince oluyor. Üzerime basıp geçiyorsunuz. En son hiçsin dediğinizde doğru muydu, derim ki doğru. Ama kimin ne yaptığı kimin için yaptığı önemlidir.

Ama sade ve sadece o zaman içinde şimdi ki zaman içinde ne okul çevresinden ne de ... nefret ediyordu.

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder