10 Ocak 2014 Cuma

Hayatın Ta Kendisi


245. Bölüm

Dedi ve herkesi güldürdü ve o Ateş sen
Yemek yapmayı bilir miydin inanmam dedi
Ateş yarın Sevda ile özel olarak konuşup
Şeflik için başvuracaktım bir yere seni
Şebek hadi geçin dedi üç saat yemek yendi
Kader uçuruma gidebilir miyiz senin sizin
İçin sorun olmaz değil mi diye sordu ve olur
Bitirmek iyi bir zaman dedi Gizem ve Sevda
Aynı anda tamam dediler kocaları ve evden
Çıktılar yarım saat sonra piknik sepeti ile
Hazır bir uçurum vardı ben ağacın yanına
Gidiyorum dedi Gizem bende geliyorum
Bekle beni dedi Kader işte tam burada
Dedi Gizem neden burası anne diye sordu
Gözlerini kapatarak hüzün yanına gelmişti
Bile hoş geldin dedi bu sefer bekliyordu
Çünkü neden buradayım ölmedim ki ben
Dedi Gizem hayır ölmedin ama bunu
İzlemelisin karşısında Kader'in annesi ve
Babası tekrar evleniyorlar bu muhteşem

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder