21 Ocak 2014 Salı

Suçsuzken Suçlu

63. Bölüm 
buldum o da beni buldu arda buraya da 
gelmiş pamir nasıl düşünmedim kurtar 
beni dedi ve bilgisayarı attı yere ve 
hemen ağlamaya başladı ve sustu 
pamir sakin ol kızım dedi ve bilgisayarda 
şifreleme sistemi var her kim için üyelik 
alınırsa o kişinin adresi aranamaz rahat 
ol onun için dedi ve sarıldı gel kontrol 
edelim testleri dedi pamir tamam 
bakalım dedi iki günleri böyle geçti 
sabah kalktıklarında seni ben 
bırakacağım hayır orada senin varlığını 
hissedersem sınava konsantre olamam 
deniz gelsin benimle tamam mı hadi dedi 
ve yarım saat sonra sınavı evden çıkmıştı 
tılsım dört saat sonra sınavı bitmişti ve 
okuldan çıkarken gizem adlı bir kız yetkini 
tanıyorum ben dedi ve kendisi de tanıyordu 
tılsım denizin kendisini görmemesi için 
tamam selam söyleyin dedi ve hızla 
Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder