9 Ocak 2014 Perşembe

Suçsuzken Suçlu

51. Bölüm 
Ve canım çok yanıyor bana yardım et dedi
Pamir’e gel buraya asi kızım benim dedi 
Ve çıplağını önemsemeden onu kucağına 
Aldı ve kendisi de soyundu Tılsım kendinde 
Değildi zaten ruh hali önemseyecek değildi
Bana sarılırsan ısınırsın donuyorsun zaten 
Bak seni yatağa yatıracağım sakın uyuma 
Tamam mı dedi ve gitti neden anlattın salak
Diyordu bir yandan da iyi oldu biraz olsun 
Rahatladın dedi diğer tarafı bu sırada kapı 
Açıldı Pamir içeri girdi uyumadığına 
Sevindim dedi ve devam etti birazdan 
Isınırız dedi Pamir ve Tılsımı sardı kendine 
Hayır neden bunu yapıyorsun anlıyorum 
Ama benim ailemle bir ilişkim yok ki 
Sadece annem ile aynı evde kalıyoruz o 
İse topu topu yılda dört ay bu kadar yani
Beni kaçırdın eline bir şey geçmedi yani 
Annem iş kadını tamam babam ise o bir 
Bilinmez benim için dedi Tılsım sadece 
Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder