8 Ocak 2014 Çarşamba

Suçsuzken Suçlu

50. Bölüm 
Burası benim alanım sonuçta evet ama 
Altınım bırak bu altını tamam senin canın 
Ama iyi değil gel beni al lütfen yalvarırım 
Dediği an Pamir izin almadın ki hem izin 
Vermiyorum dediği an kapat pansuman 
Yapılması gerek dedi ve kapattı Tılsım 
Tamam özür dilerim yanlış şeyler yaptım 
Bu iki günde ama benim buradan çıkmam 
Lazım ne olur izin ver dediği an bu şekilde 
Bu odadan tek adım bile atamazsın dedi 
Pamir işte o an sen beni seyrediyordun 
Nasıl yaparsın bunu tamam gitmiyorum 
Yanında kalıyorum ama hastayım hasta 
Anla artık bunu doğru kendimi öldürmek 
İstedim denedim de halen elimde koz var 
Tırnaklarıyla boğazına tam zarar verecekken 
Dur lanet olsun dur ben sana ne dedim zarar 
Verecekse biri ben olacağım o tamam seni
Kabul etmiyor her zerrem ah dedi Tılsım 
Artık söylemeliyim dedi ve açıkladı hastalığı 
Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder