22 Ocak 2014 Çarşamba

SÖYLEŞİ 4

Merhaba; öncelikle sizi tanımak isteriz. Bize kısaca kendinizden bahseder misiniz?
CANAN KAYA 21 NEVŞEHİR AÖF İŞLETME 2 
2- Çok memnun olduk. Hobileriniz ve sizi tanımlayacak özelliklerinizi de bilmek isteriz.
HAYVANLARDAN KORKARIM YAZMAK BENİM YAŞAM TARZIM OLDU ARTIK GEÇMİŞTEN KORKSAM DA GEÇMİŞİ ÖZLÜYORUM LANET OLSUN Kİ BENZEDİĞİM BİRİ YOK YA 
3- En büyük hayaliniz ve gerçekleştirmek istediğiniz projeleriniz nelerdir?
ÜNLÜ OLMAK DİYECEĞİM AMA NEREDE  SADECE MUTLU UMUT DOLU OLMAK İSTİYORUM YURDUMU DOLAŞMAK İSTİYORUM ARTIK YETER VİDEOLARIMI TAMAMLAMAK UZAKLARA İNAT SENİ SEVİYORUM SERİSİNİ TAMAMLAMAK
4- Herhangi bir kişinin en favori insanı mısın? Neden?
EDİTÖRLERİMİN FAVORİ İNSANI OLMAK ZORUNDAYIM ÇÜNKÜ PATRONUM BEN PATRON 
5- Şu anda yaptığın işin dışında (hayattaki tüm işler kanuni olsaydı) ne iş yapmak isterdin?
PSİKOLOG OLMAK İSTERDİM
6- Yalan söylemenin sence uygun olduğu durumlar nelerdir? Beyaz yalan söyler misin, ne söylersin?
EVET DİNLEMİYORUM YAPMIYORUM KÜLLİYEN YALAN
7- Yaşayamadığın için pişmanlık duyduğun ne var?
ONA BİR KEZ DAHA SENİ SEVİYORUM DİYEBİLİRDİM
8- Ulaşamadığın biri ile tanışıp sohbet etme olanağın olsaydı bu kim olurdu? Ondan neler öğrenmek isterdin?
BU SORUYU DUYMAMIŞ OLAYIM 
9- Hiçkimsenin göremediği bir özelliğin var mı? Varsa neden bugüne kadar gizli kaldı?
BUNU DA GEÇİYORUM 
10- Seni en çok ne kızdırıyor? Bu kızgınlıkla baş edebiliyor musun? Edemiyorsan, neden?
BİRİNİN BENİ ÜZMESİ HAYIR SÖYLEMESEM OLMAZ MI
11- Hangi markalar sinirlerini bozuyor? Neden?
MARKA TAKINTIM YOK
12- Hangi markalara tutkunsun?
TÜM MARKALAR BENİM  
13- Yakın bir arkadaşın kanunsuz bir iş yapsa polisi arar mısın?
BEN ZATEN POLİS GİBİYİM İNSANLARI BEŞ DAKİKADA PİŞMAN ETTİRİRİM
14- Bir film yapmaya karar versen adı ve konusu ne olurdu?
KARA İNCİ AYRILIK
15- Eklemek İstedikleriniz.
KORKUYORUM ONLARDA ELİMDEN KAYIP GİDECEKLER DİYE LÜTFEN GİTMEME İZİN VERMEYİN BUKRE SANA BAĞLAMAYAYIM YALNIZIM ÇOK YALNIZIM KENDİMDE YETMİYORUM ARTIK 


Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder