11 Ocak 2014 Cumartesi

GÖRÜNTÜ 4 Seçim

“Güldürdüm seni fena mı?”
“Bayılma sakın. Annem bugünlerde korkak oldu. Anneannem annemin yanından ayrılmıyor hiç. Düşer kalır diye. Banyodaki halini hatırlatırım sayın anne bu arada ben sıpa değilim. Onur ağabey gibi öküz olabilir miyim ya da Ilgaz ağabey gibi?”
“Ağaç, dağ ol ol. Yalnız bana laf atma da ne istersen onu ol. Tamam, mı sayın yavrum (görüntüm )?
“İnanamıyorum size ya Firuze anne sizi terk edeceğim ama beni kimse evine almaz ki sokakta kalmak istemem.” dedi görüntü.
“Senin yanında neneden çok kedi var olmaz. İnci ablam kaçalım. Sende annemden bıkmadın mı?” dedi görüntü.
“Bakın yavrularım kısa bir süre sonra Firuze yani kardeşim sana da ablana da Ilgaz ağabeyine bir resim bulur. o zaman adın sanın da belli olur merak etme.” dedi annem
“Sarışın, ahu dilber olayım ne olur Firuzem.” dedi görüntü
“Annem pek sevmez hatta nefret eder zaten ediyor sıpa diyor baksana bana. Karlo için esmer güzeli olurum bende.” dedi görüntü.
“Bu güzelmiş kafam karıştı benim zaten.” dedi İnci
“Karışmasın ikinizde benim çocuğumsunuz. Esmer güzeli olmaya mahkûmsunuz benim gibi.” dedi annemiz.
“Ne var sivilceleri geç hastalığı da ez yani sonuçta esmer dilberim ben hı.” dedi annem
“İnci kardeşinin başarıları belli değil ama öncelikle seni tebrik ederim gün içinde 3 + aldın sanki okuldaymış gibi.” dedi annem
“Bende alacağım ama.” dedi görüntü. 
“Dur önce sen bir Ilgaz gelsin.”
“Canavar kaçın ben sevdim de annem sevmedi.” dedi görüntü


Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder