10 Ocak 2014 Cuma

Suçsuzken Suçlu

52. Bölüm 
Ölmediğini biliyorum o kadar ölse bile 
Tanımadığım için fazla üzülmem yani 
Bir an sustu Tılsım daha sonra gülmeye 
Başladı kahkahalarla Arda bile umurumda 
Değil Sibel yani kardeşin ağına alabilir onu
Aslan hariç tabi seni bulsa öldürecek haber 
Vereyim şimdiden dedi ve ağlamaya 
Başladı çığlık atıyordu git uzaklaş diye 
Herkes gibi sende uzak dur benden ailem 
Sayesinde olan hiç bir şeyi kimseyi 
İstemiyorum dedi ama daha fazla çekildi 
Sıcak bedene aileni umursama ama Aslan 
Dediği an ona sen bile dokunamazsın kalbi
Taş onun taş aynı senin gibi ama ben girdim 
Hayatına yirmi dokuz yaşında benden on 
Yaş büyük ama umursamıyoruz sekiz ay 
Birlikte yaşıyoruz evet bilmiyor ama Yetkin 
Ona söylemiştir  onu öldürmek istiyorsun 
Ama önce kendini öldür neden beni bırak
Demiyorum biliyor musun neden sana 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder