10 Ocak 2014 Cuma

Hüznü Beklerken


145. Bölüm

Biliyorsun tedavin devam ediyor zaten dedi
Ve gitti Cesur hemen içeri girdi her şey
Düzelmiş bugün benim imişsin dedi ve devam
Etti Doğa her şeyi hazırladı altımız güzel bir
Gün geçireceğiz hadi kalk dedi ve yardım etti
Karısına yarım saat sonra dışarı çıktılar ve
Çocuklar Dolunay ile Kader'in evinde merak
Etme iyi bakılıyor onlara dedi Cesur Gizem
Biliyordu bunları artık Kader ile arasına
Mesafe girdiğini de biliyordu Sevda ile
Konuştuktan sonra onlarla aralarında
Görünmez dağlar oluşmuştu tam Cesur
Konuşacakken Gizem tamam dedi ve ona da
Her şeyi anlattı ve sustu merak etme kimse
Seni dışlamaz dışlaması gereken birisi varsa
O da sensin biliyorum dedi Gizem ve yüz
İfaden bana anlattığına sevindim diyorsun
İşte seni bu yüzden seviyorum hadi az kaldı
Biraz çabuk ol dedi ve tam karşıdan Sevda
Geliyordu elleri dolu bir şekilde evin yolunu

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder