6 Ocak 2014 Pazartesi

Hüznü Beklerken


142. Bölüm 

Gün kalması gerek aslında ben dedi Ufuk biliyorum
Gizem'in hemen bir an önce bakılması gerek ama
Olmaz dedi Yunus hemen biliyorsun ağabey
Uyutulması izin verdi biliyorsun vermeseydi bile
Tıbbi konular sende biliyorum dedi ve on dakika
Sonra Olgunun yanında oluruz Sedef merak etme
Dedi ve odaya girdi ve beş dakika sonra Gizemle
Dışarı çıktı neden uyanık değil dedi Cesur Doğada
Çocuklarımız ne olacak Kader her şeyi ayarladı
Dolunay hanım buraya geliyor hatta geldi bakın o
Bakacak bebeklere dedi ve gitti Sedef bu şekilde
Altı gün geçti Kader normal odaya alınmıştı çoktan
Ama Gizemden halen ses yoktu Enes ve Selimde
Gelmişti bu sefer onlarda bilmediği için sonunda
Gizem'i bir odaya almışlardı Gizem dayısıyla bir
Şeyler konuşuyordu Cesur camdan bunu fark
Etti ve dayısı dışarı çıktı hemen neden olayları
En son ben öğreniyorum neden ha diyerek
Cesur'un yakasına yapıştı ne oldu ya ben de
Bir şey bilmiyorum ki o zaman neden izin

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder