15 Ocak 2014 Çarşamba

Suçsuzken Suçlu

57. Bölüm 
devam etti ben sana sadece sen ve 
ben zarar veririz demedim mi dedi 
tılsım gel bana yardım et lütfen dedi 
ve banyoya geçti ve bekledi pamir 
beş dakika geçtikten sonra banyoya 
girdi o alana masaj yapsam rahatlar 
mısın dedi tabi ki olur aslan seni 
ararken arabada görmüş galiba ailene 
gidiyordun neden gittiğini yarın 
öğrenir çünkü sonu beni etkileyecekmiş 
gibi hissediyorum dedi tılsım evet öyle 
seni benimle evlenmen için zorlayacağım 
ne şaka bu değil mi dedi tılsım doğru 
olduğunu biliyorum dedi son anda neden 
ama ne olacak seninle evlenince korunacak 
mıyım hayır başka ne olacak aslan beni bir 
an önce buradan çıkartsa iyi olacak dedi 
ardından gözlerini kapattı o günü düşündü 
aslan ile ilk karşılaşma anını eve gidince 
olsun diyordu iç sesi nasıl olsa annesi 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder