8 Ocak 2014 Çarşamba

Hüznü Beklerken


143. Bölüm 

Verdin sana ver diyen mi oldu tamam ufak bir
Rüya bu kadar etkilemez kimseyi ama sonunda
Olan olaylar onu bitiriyor anlıyor musun dedi
Ve Yunus'un odasına geçti hemen bir toplantı
Yapmalıydılar Yunus anlıyorum sizi dedi ne
Anlaması o zaman onu durdururdun değil mi
Dedi evet ama bende bilmiyordum ben tahmin
Ediyordum dedi Enes Tunç her gün yanımdaydı
Ve son beş günde tuhaflaştı artık kimseyle
Konuşmuyordu ne oldu diye sormadın direkt
Elindeki telefonu aldım dedi ve Gizem'in sayfası
Açıktı yeni yazılar yeni paylaşımlar vardı ama
Bunu Gizem'in yapmadığını biliyordum geriye
Bir tek Ömer denen çocuk kalıyordu ve artık
O ne yaptıysa hayır o değil o gün yanında biri
Daha varmış ama Ömer Gizem'e söz verdim
Diyor ve susuyor dediği an Sedef içeri girdi
Kader Sevda ve Ateş bey sizinle konuşmak
İçin Kader'in odasında sizi bekliyorlar
Önemliymiş ve o gün dediler bana siz anlarmış

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder