24 Ocak 2014 Cuma

Suçsuzken Suçlu

66. Bölüm 
zili çaldı yaren açtı kapıyı sarıldı ona sıkıca 
Tılsım nerede olduğumu sorma bende 
Bilmiyorum dedi ve devam etti Pamir 
Nerede hemen telefon et geldiğimi haber 
Ver tamam mı ben odamdayım dedi ve 
Gitti Poyraz Doğa Aslan Yetkin bunlara 
Bir şey olmaması için elimden gelen ne 
Varsa yapacağım dedi kendini yatağa 
Bıraktı bu gün olmasa da yarın dedi ve 
Gözlerini kapattı yaklaşık üç saat sonra 
Uyandı ve karşısında Pamir vardı ne 
Olduğunu merak ediyordu galiba dedi
İçinden Tılsım ben diye başladı biliyorum 
Aslan aradı yarım saat önce her şeyi 
Açıkladı senin suçun yok korkma kimse 
Zarar görmeyecek hadi gel buraya sarıl 
Bana çok endişelendim sana bir şey olur
Diye dedi ve devam etti hadi kalk yemek 
Hazır kendi ellerimle yaptım senin için 
Dediği an Tılsım güldü hatta kahkaha 
Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder