12 Ocak 2014 Pazar

Hayatın Ta Kendisi


247. Bölüm 

Taner'in üzerine atlama derdindeydiler
En sonunda durun çocuklar dedi Gizem
Sorun yok bakın o da üzgün yapmayın
Dur Gizem dedi Taner vursun içindeki
Zehri döksün rahatlasın dedi Kader
Hadi ama bak Gizem doğru söyledin
Bir susun ya dedi Sevda erkeklere
Galiba ben diye diye bir ses duyuldu
Ama kimden geldiği bilinmiyordu ta ki
Kader Gizem hayır diyene kadar zaten
Taner hemen koştu Gizemin yanına ve
Tuttu kolundan ne yapıyorsun sen dedi
Ben mi sadece kelebekleri izliyordum
Burada yoklar ama hayır tam önündeler
Cesur bu kızı al hemen dedi Kader neler
Oluyor demedi kimse biliyorlardı çünkü
Neden çıkarız ki hastaneden dedi Sevda
Taner şaşkındı neler olmuştu bir sene
İçinde ben gelmiyorum biraz Taner ile
Dedi Ateş en iyisi o dedi Cesur'da ve

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder