10 Ocak 2014 Cuma

GÖRÜNTÜ 3 ADA PAZARININ FARELERİ

''Firuzem unutur muyum seninle birlikte görüntüyü de yollarım. Oh rahat ederim. Dur hemen arkanda arabayı durdurmana bile gerek yok. Dün hayali okuduktan sonra evden çıktı. Bende Firuzemle beraber gideceğim ada pazarına.” dedi.
“Ada var mı ki çevrede?” diye sordu birde. 
“Utanmaz fareli adayı gördü ya geçenlerde aklında öyle kaldı yavrumun. Şimdi İnci ablasıyla beraber arkandalar. Gelince anlat neler yaptığını tamam mı bana? Görüntüye uyarlayım onları anne burada yaşlılar olacakmış Firuzem onlarla ilgilenmekten bana bakmaz ki.” dedi görüntü
“İnci ablanı boşuna mı yolladım yanında. o ilgilenir seninle. Firuze’yi rahat bırak sıpam benim.” dedi annem.
“Yuhhhhhhhhhhhhh.”
“İyi işte. Teyzeler bakar sana sıpam. İnci kızım beni dinle yazmak istediğin olursa bana söyle ben yazarım.” dedi annem
“Çok beklersin anne. Hem sıpayı ver yanıma hem de yaz de bencil anne.” dedi ablam.
“Tamam, susun hem editör yerinde değil ki özgürsünüz eşek sıpalarım benim.” dedi annem
“Firuze yardım et sıpa oldum ben. Gerçi sıpa gibi bir yere gidiyormuşuz ama oradaki SIPA rahatlatırmış beni.” dedi görüntü.
“Sıpadan kurtuldun yani sevinebilirsin görüntü.” dedi annem
“Kaç kaç geri dönün yavrularım. Hayvanlardan hoşlanmaz annem.” dedi İnci.
“Biz kaçıyoruz Firuze’m o zaman.” dedi görüntü.
“Biliyorsun ben daha çocuğum. Ben fareli adaya gidemem ama onu seyredebilirim bizim orada ama kediye katlanamam.” dedi İnci ve annem aynı anda.
“Bunlar böyle yapsın yapsın. Küçük çocuğu hayvanlardan uzaklaştırsın. Hiç iyi değil.” dedi görüntü.
“Dayanamadı. Şaşkınlıktan afalladı yavrum. Ne yapsın? Hem ona ihtiyacım var burada İnci’ye yani ne demek istiyorsun? firuze sen beni beğenmiyor musun?


Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder