19 Ocak 2014 Pazar

Suçsuzken Suçlu

61. Bölüm 
pamir tılsımın kaçmasını engelledi 
tılsımda pamire karşı haksız davrandığını 
biliyordu tamam dedi tılsım mırıltıyla 
ve pamire sıkı sıkı sarıldı teşekkür ederim 
sana dedi tılsım ve böylelikle sabahı 
etmişlerdi benim yüzümden ailenle kavga 
edemedin çok üzgünüm dedi tılsım ve 
pamiri evden kovmuştu ve derslerine 
baktı bir hafta sonra liseden mezundu 
pamire söyledi sevincini paylaştı onunla 
geldiği gün pamiri o karşıladı ve boynuna 
atıldı bitirdim senin sayende pamir tılsımı 
havalandırdı babam bana karşı gelmedi 
bir haftaya seninle evleniyoruz ama 
tamam mı hazırlıklarına başla dedi pamir 
salı günü seninim sevdiğim dedi tılsım 
neden sınavın var değil mi dedi pamir olur 
benim kızım hadi çalışmaya başla marş 
marş odaya hadi olmaz ama ben zaten 
açım yarenden haberlerini alıyorum ve 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder