7 Ocak 2014 Salı

Suçsuzken Suçlu

49. Bölüm 
İçeriden ben giriyorum demişti Deniz dahil 
Kimse sesini çıkartmamıştı şimdi ise Pamir 
Daha fazla karşısındaki güzelliği seyretmenin 
Kendine iyi gelmediği anladı lanet su soğumuş 
Sun Yıldız sana ne dedi soğuk olmamalısın 
Demedi mi şimdi kalkamam üzgünüm Yıldız 
Aslanı da kızdıracağım ama olsun hastalanırım 
Yine de çıkmam buradan dedi sesli bir şekilde
Pamir kızmıştı Aslan ve Yıldız kimdi de onu
Yönetiyordu ama tam suyu ayarlayacağı 
Sırada Tılsım gözlerini açtı senin burada ne 
İşin var dedi üşüyorum çabuk ayarla ve çık
Buradan dedi Tılsım telefonu çalıyordu aç 
Cevapla ben cevaplayacağımı sanmıyorum 
Dedi titreyerek alo ben Tılsım hayatım çık 
Oradan yeter dedi bir erkek sesi evet çıksın 
Oradan dedi bir kadın sesi çıkartmalı mıyım 
Dedi evet on dakika önce yapmalıydın bunu 
Adam dedi Yetkin çıktım ben Aslana selam 
Söyle tamam kızmasın dedi Tılsım iyiyim 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder