14 Ocak 2014 Salı

Suçsuzken Suçlu

56. Bölüm 
cevapla denmişti tam bir dakika sonra 
aslan aramıştı beni arayacak başka yer 
bulamamışsın tılsım beni aradığını biliyor 
mu ona söyleseydin beni arardı dedi ve 
kapattı pamir daha sonra arabasına bindi 
doğru ailesinin yanına gitti babasının ona 
ne kadar kızacağını biliyordu ne yapacağını 
da biliyordu ama önemli değildi kararını 
vermişti evlenecekti tılsımla onu 
koruyacaktı herkesten bile denizi evdeki 
durumlar nasıl diye aramak istedi ve tam 
telefonunu eline aldığında deniz arıyordu 
ne olmuştu orada deniz efendim buraya 
gelseniz iyi olur dediği an on dakikada 
evde olurum dedi ve hemen motoru 
çalıştırdı ve eve gelmişti ne oldu 
baygınlık geçirdi efendim sonra birini 
aradı ya da o kişi mi onu aradı 
bilmiyorum dediği an sustu pamir 
odaya girmişti bile ben sadece tamam 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder