22 Ocak 2014 Çarşamba

....................KARA İNCİYLE SÖYLEŞİ.................

Öncelikle söyleşimi kabul ettiğin çok teşekkür ederim Kara İnci çok keyif aldığımı dile getirmek istiyorum  


FİRUZE- Sevgili yazarım Kara inci kendinden bize biraz bahsedebilir misin? Seni tanıyabilir miyiz?

KARA İNCİ- tamam ilk önce fiziksel özellikleri;
boy;1,55
kilo;49
Yaş;21
Eğitim;Üniversite 2. sınıf
esmer tenli siyah saçlı ela gözlü bir geç kız
mazoşist bir ruhu olan biri işte.


FİRUZE-Güzel tanımlama gülüm. Öncelikle merak ettiğim bir konu neden isminiz Kara İnci? Bu ismi neden bu kadar çok seviyorsun?


KARA İNCİ-siyah inci de olabilirdi ama bir farkım olsun istedim karayip korsanlarında ki geminin ismi siyah değil kara inci bir de kara inci diye bir dizi vardı ondan oldu biraz farklıyım sonuçta
sevdiğimi kim söyledi sevmiyorum yazmak beni yıpratıyor ama bir o kadar da ruhumu yeniliyor.


FİRUZE-Evettttttt kesinlikle dikkat çekici. Gelelim yazarlık konusuna. Güzel şiirler yazılar ve hikayeler yazıyorsun. Ve oldukça içten ve bazende duygusunu hissettiriyorsun. İlk yazma deneyimin ne zaman başladı? İlk nasıl yazmaya karar verdin?


KARA İNCİ-sene 2005 bir kavga sonucu yazmaya karar veren ilk şair benim galiba REKLAMLAR diye söz etmişliğim vardır o kavganın üzerine yıkımlarda gelince böyle oldu.

FİRUZE-Gerçekten çok ilgimi çekti konu. Sanırım seni fazlasıyla etkilemiş olmalı. Pekin örnek aldığın yazarlar varmı? En çok hangi tarz kitap okursun? Seni etkileyen ve duruşuyla seni buyuleyen yazarlar kimlerdir?


KARA İNCİ-var tabi ki fantastik fazla okumam ama dram aşk daha fazla ilgimi çeker ama hepsini okurum editörlerim desem reklama da girmem hem.


FİRUZE-Peki Kâra inci nelerden ilham alarak yazarsın? İzlediğin filmler okuduğun kitaplar sana ilham verir mi?


KARA İNCİ-verir tabi neden olmasın ama ne film ne kitap müzik ses daha önemli benim için.

FİRUZE-Öfkeli mi yoksa sakin mi yapın var? Yazarken müzik dinler misin?

KARA İNCİ-Ben hiç sakin değilim hatta bazı duygularımı öfkeye çeviririm dinlerim onlardan ilham alırım bile.


FİRUZE-Güzel . Köken olarak hangi memleketli sin?


KARA İNCİ- Nevşehir.


FİRUZE- En çok hangi yemeği hangi tatlıyı hangi abur cuburu seversin?

KARA İNCİ- bamya, inci tatlısı, çikolata,


FİRUZE-Yazdığın hikayelerden en çoktan hangisini sevdin?Hangi karakterine aşık olarak yazdın?


KARA İNCİ- öküzümü desem ONUR
benim son aşkım oldu gıcık.


FİRUZE-Hahhhhaaaa çok şeker. Kaç tane hikaye yazdın? Kaç tane şiir yazdın? Zor oldu ama.


KARA İNCİ- şiiri ve denemeyi bilemiyorum ama 9 tane hikaye oldu.

FİRUZE- Maşallah Hayata hangi renkle bakarsın? Sen yazarken ne renk görürsün yazılarını?


KARA İNCİ- Beyaz tüm renklerin karışımı olduğu için yazarken siyah ama kara demeliyim değil mi inciler beyaz olur siyah olmaz yani.

FİRUZE- Hahahh evet. Peki yazmak dışında neler yaparsin hobilerin fobilerin nelerdir?

KARA İNCİ- sadece kitap okumaktan hoşlanırım fobim ise hayat desem.

FİRUZE- Evet hayat en buyuk fobimiz . Peki böyle güzel yazarımızın hayatin da unutamadığı anı var mı ? Hayatta en mutlu olduğu ve en mutsuz olduğunu anısını bizle paylaşabilir mi?

KARA İNCİ- aslında iki unutamadığım anı var ikisi de mutsuz
biri benim için yumruk yumruğa kavga edilmesi.

FİRUZE- Peki bizle paylaşabilir misin ısrar yok sana bırakıyorum.

KARA İNCİ- Biri ise yumruk atılmak üzereyken önüme geçilmesi


FİRUZE- Fazla adrenalinliymiş senin yumruk atacağın aklıma gelmezdi Başka sorum bundan sonra hayatında kitap cikarırsan yazdığın şiirleri kitaba çevirdiğin de imza vermeye geldiğin tüyap da kendi isminle mi orada bulunacak sın yoksa Kara inciylemi?

KARA İNCİ- Ben atmadım zaten atamam bana atılmak istendi ama engellendi tabi ki kara inci ile.

FİRUZE - Ne tarz müzik dinlersiniz? Hayran olduğunuz ünlüleri ögrenebilir miyiz?

KARA İNCİ- rock ve pop
uğur baş
bu yeterli nedeni apayrıdır.

FİRUZE- En son ne zaman sinemaya gittiniz?


KARA İNCİ- 2006 kanlı elmaz.


FİRUZE - Peki çok sosyal kız mısın yoksa asosyal mi?

KARA İNCİ- Evet asosyal.

FİRUZE -Nedeni var mı ?

KARA İNCİ -Durumum hastalığım!

FİRUZE- Özür dileyerek soruyorum rahatsızlığını anlatır misin bizimle paylaşabilir misiniz ?

KARA İNCİ- CP hastalığı yürüyemiyorum tek başıma birinin bir şeyin yardımı olmadan bir yere gidemem.

FİRUZE- Allah tez zamanda şifa versin gülüm. Ayrıca bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim peki hayatta çok zorlandığın anlarda ne yapıyorsun?

KARA İNCİ- Susuyorum İçime atıyorum.

FİRUZE- Susmak en kötü seçenekler arasında. Bu seni dahada zorlamıyor mu? Seni daha çok üzmüyor mu?

KARA İNCİ- evet ama susmak zorundasındır bazen şöyle bir bakarsan susmuyorum aslında yazılarımda anlatıyorum sen dahil kimse anlamıyor ama olsun anlayanlarla da kavga ediyorum ben bu yazma işini bıraksam mı?

FİRUZE- Yok asla bırakma. Biz seni yazılarınla tanıdık . Kavga demişken şu kavga nasıl oldu? Sen kime yumruk atacaktın?

KARA İNCİ- Ben ona değil o bana
sinir şey ama en iyi dostum oldu
ama onunla da konuşmuyorum.

FİRUZE- Hahahha Özel hayata girmemeye özen gösteriyorum ama nasıl dost oldunuz? Neden yumruk atma girişiminde bulundu?

KARA İNCİ - Benim rahatsızlığımı bilmiyordu beni sınıftan atmaya kalktı yerde sürükledi en sonunda eli kalktı ama beş dakika sonra geri yere indi arkadaşım engelledi onu sonra beni anladı bana yardım etti beni güldürdü eğlendirdi.

FİRUZE -Ayyy çok fena oldum ya. Sonu güzel ama. Oy gülüm benim senin için tüm dualarım. Rabbim bir gün gülecek yüzüne. Peki senin durumunda olan insanlara ne demek istersin? Nasıl baksınlar hayata?

KARA İNCİ- Biz yani ben aynıyız galiba sadiste vardır aramızda ama lütfen dünyaya geldiysen dayan!

FİRUZE- Çok güzel mesaj Umuyorum ki onlarda direniyordur canım dostum güzelim hayatta konuşmaktan zevk aldığım canım arkadaşım seninle ropörtaj yapmak büyük zevkti tekrar çok teşekkür ederim yüreğini açtığın için.

KARA İNCİ -  Sen bana niki verdin benim öküzüm kadar olmasa da aloyu verdin benim doğam kadar olmasa da jadeyi verdin
asıl ben sana teşekkür ederim.

FİRUZE -Cansın Kara inci çok teşekkür ederim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder