22 Ocak 2014 Çarşamba

Suçsuzken Suçlu

64. Bölüm 
okuldan çıktı arabaya bindi o konuştuğun 
kız kimdi bilmiyorum ama efendimin 
neden öyle diyorsun pamire dedi tılsım 
çünkü doğuda bir ağanın oğlu olduğu 
için öyle alışmışız biz dedi deniz yakında 
o da ağa olacak o zaman evet ama bekle 
sen dedi deniz neden bende hanım ağa 
tamam anladım dedi tılsım ve eve kadar 
konuşmadı onun kim olduğunu inan ben
hiç bilmiyorum ama yetkini tanıyor ve 
beni biliyor korkuyorum pamirin 
yapacaklarından ne olur duymasın ya da 
sen biliyorsun ya benim yerime o kişinin 
diyeceklerini aslan zaten beni izletiyor 
diyeceği an arabanın kapısı açıldı ve 
aslan göründü duyduğuma göre evlenmek 
için can atıyormuşsunuz ama önce seninle 
olan sorunumuzu çözmeliyiz gel dedi ve 
hemen tılsımı yanında götürdü deniz bir 
şey yapamamıştı çünkü tılsım ses bile 
Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder