31 Ocak 2014 Cuma

Hayatın Ta Kendisi


266. Bölüm 

Ömer Geceyi Ufuk ağabey halleder bu
Sırada kim bu diye sordu Barış ben diye
Tam başlayacağı sırada Kader Olgun'a
Seslendi bir gelir misin yanıma dedi ve
Sustu ne oldu aşkın dedi Doğa sorun
Yok hayatım sadece tıp terimlerinden
Pek anlamıyorum dedi Kader Selim'i
Olgun odaya geçti neden yalan söyledin
Dedi Kader'e hastaneye ilk geldiği gün
Boş oturmamak için terimler kitabını
Bitirmişti Yamaç için dedi Kader o
Kişiyi de anlatacaksın bana dedi şu an
Tam Sedef oldun dedi Kader ne
Yapacaklarmış söyle öncelikle Selim
Hazırlıklara başlamış seninde bildiğini
Söyledi testler yapıldıktan sonra duruma
Göre tekrar ameliyat edeceklermiş
Bence gerekli hatta bana da gerekli ama
Biraz önce bende gittim de hemde ne
Oldu sen ne kadar kaldın dedi Olgun

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder