20 Ocak 2014 Pazartesi

Suçsuzken Suçlu

62. Bölüm 
iki gündür atlamışsın üçüncü gün 
olmayacak kızım dedi pamir tamam ama 
pamir bey zaten hazırdı yemek ama siz 
oyalıyorsunuz tılsımı dedi yaren ne zaman 
hanımlıktan isme terfi ettin acaba benliğim 
yaren hemen özür dilerim efendim dedi 
ben istedim senden dedi tılsım suçun yok 
yani yaren dedi kiminle tartışıyorum ki 
ben gidiyorum dedi hemen masadaki 
yemekten üç kaşık yedikten sonra kalktı 
odaya gitti efendim size olumlu yönde 
söylememi istediği için böyle oldu 
kızmayın bana dedi kayıplara karıştı 
yaren koşarak odaya girdi tılsım 
bilgisayara dalmıştı neler oluyor sen bana 
karşı yalan söyletmeye utanmıyor musun 
dediği an bir sus şu soru hep yanlış çıktı 
zaten of diye söyledi tılsım pamir ben bu 
kızın yanında hep şaşırıp susacağım gibi 
dediği an gelmek istiyorsan gel yoksa git 
Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder