23 Ocak 2014 Perşembe

Suçsuzken Suçlu

65. Bölüm 
çıkartmamıştı zaten her şey beş dakikada 
olmuştu motora binip gitmişlerdi siz ne 
demeye burada duruyorsunuz korumalar 
acaba neden diye bağırdı deniz işte o an 
evden çıktı pamir ne oluyor burada Tılsım 
nerede dediği an kılıç efendim tılsım hanımı 
kaçırdılar dedi deniz evet efendim öyle oldu 
demek zorunda kaldı nasıl aslan değil mi 
hemen arabalara dedi ve bu sırada Poyraz ile
hızlı bir şekilde üç saat içinde eve ulaşmışlardı
Aslanı ikna etmek için çok konuşmuşlardı ama
en sonunda Tılsım dayanamamıştı ve tamam
anladım seni sizi ama bu benim hayatım lütfen
karışmayın dedi aslan hemen ben seni seviyorum
ama sevgilim demişti o zaman ama ben evlenmek
üzereyim anla artık benden uzak dur dedi tılsım
ve işte altı saat sonra pamirin evinin 
önündeydi bahçeden içeri girdiğinde kimse 
yoktu kapının önünde fırsatın varken kaç 
diyordu içi ama hayır bunu yapmayacaktı 
Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder