9 Nisan 2016 Cumartesi

PİNOKYO


17 01 Kısım

Tamam tartışabiliriz. Kızabilir, kırabiliriz, ama? Ayrılamayız, biz! Senin yüzünden; ilk ben söyledim, sevgi kelimesini? Hiçte gocunmuyorum! Hatta; yaptıysam ne olmuş diyebilirim? İlişkimiz devam ederken? Gündelik olaylarda; kararsızım dediğim an? Onlar: seni ezemez dedin ya! ''İyi ki'' dedim, bende. Buraya kadar sözcüğü... İyilik içinde olabilirmiş. Yanlışım sın olgular; sizden beni koruyacak, sevdiğim var sonuçta. ''Teker teker gelin'' diyemezsin ya? Akan zaman içinde, olgulara! Ama planı bozmayın sizde.''Sizi çok kınıyorum'' diyemezsin! Çünkü soyutluk sana ulaşamaz, bazen. Zaten tek bir varlığa bile? ''Benim ol'' diyemezsin! Çünkü onunda kişiliği var. İlişkinizde; kişiliğiniz karşıya karşı, rahat olmalı. Ne kendisi sıkılsın, ne de sevdiğinizi sıksın istersiniz? Sonuçta ayrılığı istemezsiniz! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder