19 Nisan 2016 Salı

PİNOKYO


28 04 Kısım

Bence; herkes sevdiği kahveyi içmeli, cümlesi? Gelecek hayatınız için, kullanılır mı? Sevdiğinize yaptığınız, kahve karışımı mesela! Bir anda; o sarışın kimdi derse, görürsün gününü... Rüya, halüsinasyon gördün. Çık balkona, hava al gel... ''Ona dokunamazsın. O senindir merak etme'' diyen, bir kişi yok ki karşında? ''Ne dedin gülüm'' desin! Daha hayırlısı, bir anda? Çirkin ördek yavrusu, kuğuya dönebilir. Ama nereden belli? Kara bahtım, kör talihim sözü bize de! Geçerli... Esmer kızlar, güneşe bakamamışlar zaten. Ah kine ah, hayatlar düzgün gitmez! Ki hiç bir şey yokken, çok şey varken? Haydi halaya diyemiyorum! Bu yazan kelimeler, ne diyebilir ki? Gurur benim neyime, oyunda sırada! Atlamadım ki; daha doğrusu, ben oyun oynamayı bilmem! Hiçbir zaman öğretilmedi. Bilinmeyen numara bu. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder