14 Nisan 2016 Perşembe

PİNOKYO SOLO


23 03 Kısım

Neden, hayat bölüyor bizi? Acaba sen ben olmadan? Yapamazsın değil mi? Yok olmanı, beni bırakmanı istemiyorum! Karma olanak sunmamalı, bir kerecik olsun! Son defa, ben ben olabileyim! Sar beni, iyilikle! Yalnızlıkla sensizlikle sınan mayayım, ne olur? Büyürken yanımda ol! Sana ihtiyacım var. Üşüyorum sensizlikten değil, yanlış anlama, ama? Olgulardan çok korkmuştum! Şarkıda da denildiği gibi, kara orman yanıyor gittiğin düşüncesin de! Neden beni, olaylarla yalnız bırakıyor herkes? Aştım mı bilemedim! Ama neden niçin? Hor görülme, her an olur. Heyecanı var! Deva olursun. Bana, sana, herkese yaşam fulyası geldi. Buldu seni! Vurur yüze ifadesi, bir tanesi! Seni sever gönüller, aşık olmasın yüzler. Hengamede bulur seni. Furya bir şey değil. Aldım verdim, ben. Tahmin; aşar seni yenerim denir buna, her şeye. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder