19 Nisan 2016 Salı

PİNOKYO SOLO


28 05 Kısım

Kimse öğrenmemiş, öğretemiyor ama? Sevgi bunu yener! Ki; en başta, biricik hatun diyen biri olmalı. Her şeyini unutmalısın. Seninle evlenmek istiyorum sözü! Daha sonra galiba? Çünkü kardelen dürtüleri de, örselenmesin diye saklamış. Kendi gibi çıkın. Ya bize her şeyi gösterin. Bizde bilelim diyenler arasında bende varım. Yanıp tutuşuyorum, neye bilmiyorum? İçimdeki bir yer beni ısıtmak için değil. Aydınlatmak istemediği içindir ki? Hem karanlığa yolluyor, hemde beni yakıp küle döndürmeye çalışıyor. Aşk var, sevgi var, ruhum var! Hep o yaşamaya can atıyor, benimle ama? Ben: duyuru nem alır sinem ve ben bu yalancı diyara niye geldim diye sormak ister! Hayatta yaşamak istemez. Sorunun cevabını ne? Ya da kim verebilecektir ki, sonuçta! Seni; kişilere hayata bağlayacak, bir yüzüğün bile yok sonuçta. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder