14 Nisan 2016 Perşembe

PİNOKYO


23 02 Kısım

Haklı olarak! Ama nedense, iyileşmek zaman alır? Ayrıntı olarak; önce sen iyileşeceksin ki? Sevdiğine baka bilesin, iyi şekilde. Gül, gel! Gez, gör. Gelin güzel anlam. Bil, bilgi, çöz. Çözüm bul, bulunmak iste! Her şey hayatta var, ama? İnsanlar; görmeli, bilmeli, anlamalı neden niçin! Ben olmadan, olmuyor mu dememeli? Sakıncalı! Sadece bir defalığına da olsa? Günah ile mubah kelimeleri, karıştırmamalı. İnsan kavram olarak; aynılığın içinde, anlamları benzer olsa da? Sen sen ol! Sadece maneviyata ulaşmak için, önce dünya nimetlerini kullan. Yarine ve herkese; yardım ve iyilik et destek ol. Dayanak olmanı, dayanıklı olmanı onlar istesin senden bırak! Uzak dur Aralık, ayrılık! Aylar geçmesi korkutuyor beni! Neden tırmanıyor, senin dürtün? Bana sarmalaman, sıcak olsun istemiştim! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder