17 Nisan 2016 Pazar

PİNOKYO SOLO


26 03 Kısım

İçimizdeki duygular, kor olup yakıyor. Ama ısıtma amacıyla değil! Asla yok etme amacıyla! Özellikle beni? Beni; senin aşkının, kendi hayatının, zır delisi olan beni! Ama, ne yararı? Ne sana verdiğim zararı görmüyor, kudurmuş kalbim? Neyse, ne! Haydi horana, sevgiyle iyilikle sevinerek! Ama; ne var biliyor musun? Senin içtenlikle; ilk defa gibi, bana sevgilim demen? Seviliyorsun, seviyormuş sun be adam! O an mutluluktan; hafif hüzün ve huzur karşımından, gözlerim boğulu bakar sana. Ama ruhum öz çekimine dayanamaz. Göğsüne koyar başını, rahatlıkla. Sonra içindende; sen neymişsin be abi der, galiba! Haklı ya da haksız olarak, birbirimizi anlama dersimiz başlasın! Tekrar yenilenerek, yineleyerek insan. Kendi maneviyatı için, bile çömez idi. Kusurum varsa? Önce sen, sonra Allah'ımız düzeltmeme yardım edecektir. '

Kasra İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder