13 Nisan 2016 Çarşamba

PİNOKYO


22 02 Kısım

İşleyişine ters düşer, sistemlerinin. Ah şu gönlüm demelerini, ister mi? Bilinmez ama! Kişilerinden hariç. Sadece kendi varlığına; yönelmelerini bekler, yarattığı insanlık grubunun. Aynılar dır! Ama farklı düşüncelere, sahiptirler. Neden; niçinini kişiye veren, bir sebebinin olduğunu, anla diyedir? Maddinin yanında, maneviyatta var. Onun içerisinde, her olguyu açıklıyorum. Sana ve benim yanıma, nasıl geleceğini de öğrenirsin o şekilde? Bütünlükler var! Senindir pasta, basma etek. Ay yeter! Ters işlem uygulama, bana. Hayat: ben sana dostum dedim! Gözlerim senin yönünden açıldı. Ama insanlığımı? Sen ez, ayak yap diye yaratılmadım ben! Neden diye, sorgulamak? Benim haddime değil, ama! Niye ben? Herkesin ömründe; bir defa kullandığı, sözcüktür. Ne olursa olsun, sağlam durmalıyız mı? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder