15 Nisan 2016 Cuma

PİNOKYO SOLO


24 01 Kısım

Seni kurtaracağı, destek vereceği. Senden yardım isteyeceği, anlar için bir el ver insanlara! Allah'ın sevdiği kullarına. Canavar olarak, dünyaya yollamadığı. Ama değişen her kişiye; insanlığı, iyiliğin varlığını, tek bir adımda gösteremezsin! Ama o adım, ne geri gitsin? Ne de eyleme dönecek kadar, zaman versinler. Sana, bana, ona, herkese! Cesaret ve karar topluluğu; seçimlerimizin içinde, saklı değildir. Sadece hemen her şeyde bulunur. Kader ve zaman bütünlüğü; bize bakış açısı kazandırır. Tamam, ama? Bana: hayallerimi, hedeflere döndürme zevkini! Bırakmamak için, ellerinden gelenleri yapan bir topluluk vardır. Eminim! Aynı Emin'in yanında; yazdığım her kelimeyi ateş haline döndürdüğü gibi, şuan? Yolumu bulamadım değil! Yapamam demem, yapmam zaman alır. Az ya da çok... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder