30 Nisan 2016 Cumartesi

DEVE KARTI


7 04. Kısım

''Neden kim için'' demek bile, gereksiz? ''Sevdan'' bekle diyorsa, bekleyeceksin! Dağda bayırda, beyazlar içinde... Saflığınla onu tavlayacak sın ki? Çift birliktelik, olabilsin tamam mı? Bağlı, kime bağlı? Bana itaat et cümlesi, biliyorsunuz ki? Kötü çağrışım için, elverişli ama! Sevgimi gösterdiğim zaman, bana güven. Bağlan, benden kaçma! Beni; sevilesi yap itaat et bana demek, olumlu yapmaktır. Sevmek çeşitlidir, aşk gibi... Çılgını durulttuğuna göre, en iyisidir ama? Duygular; en baştan say beni der, kişilere. İlişkide; hemen sonra, hemen önce? Kendine çeki düzen vermelerini isterler kişilerden! Haklı olarak, temas et kişilere. Onlara; kırılma kızma olmaz denilmesi? Hayatı öğrenmeni sağlar, bir güzel şekilde... Kim; ne denilecek, acaba? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder