14 Nisan 2016 Perşembe

PİNOKYO


23 04 Kısım

Rüya görmüyorum, saçmalıyorum. Olacaktı bu olaylar, burada. Sensizlikle sınanmadan, ne yapacağımı bilemedim? Kayıp aranıyor sanki? Ruhum sende mi? Bilinmez! Güzel günler bizi bekler de, yeter! Gün gelir, bulunursun! Beklenmedik ne olursa, bitenler için bizi suçlama! Özellikle yeni yıl gelmeden, bir olaya başlama! Sonlandırmadan korkma! uçağa binip, uzaklaşmana gerek yok. Milyar boşluk getirmezse? Piyango bize çıkacak, ya ondan! Hayat bize, dolu dolu iyilikle gelsin. Hayret, gayret etmemizi sağlasın! İrkilme, irdeleme seni sararım sevdam la! Sen benim yarimsin kaçma benden! Gitmiyorum senden! Mısır'a kayıp; kaçırmayacağı şans tahminlerle, seni benden alamaz! Yeniden olamayacağın biri, yerini alamazsın? Kim seni ben yaparsa, değil! Sen benim oldun, şaşkın! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder