9 Nisan 2016 Cumartesi

PİNOKYO SOLO


17 00 Kısım

Meleğim anladım ki? Ben ya da sen tonlarca ağırlık altında kalsan? ''Bak taş onu altına alamazsın'' der ve taşın altına bedenimizi koyarız! Sağ ol, var ol. Benim olmaya devam et. Kaderimizin yolundan giderken? Çakıl taşlarıyla iyi izler bırakmışız ki! Birbirimizi bulmuş. Görünmeyen kanatlarımız! İyi ki demek? Ne kadar içten, ne kadar mutluluk veriyor kişiye! Sağ ol, iyi ol! Sen, ben, herkes! Hayallerimiz somut hal almaya, devam edebilir. Hedeflere ulaşmaya; uzun yada kısa bir süre kalmış da olabilir. Sahi zamana varlıklar, el süremiyordu değil mi? Yanılsama değiliz biz. Çünkü kaderimiz karşımıza çıkarttı bizi. Birbirimize verdi! Belki hitap biz yaptık. Ama sevgiliyi; yarime, ruhumun yarısına döndüren, doğal yaşam olguları. Allah'ımız! Basit değil yani hiçbir şey? ''Kabul etmiyorum seni'' demek için, çok geç! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder