19 Nisan 2016 Salı

PİNOKYO SOLO


28 03 Kısım

Hayır diyen, sesler grup kuralım. Hadi! Sen sağ ben selamet demek için, çok erkenmiş. Saatler; elimden alınanlar için, bana uzun bir süre verilmesini istiyorum diyen? Hiç diyecek, kadar azdır. En iyisi yada doğrusu diyemez! Bu kelimeleri yazan ben? Giden taraflar için mi üzüleyim! Kalanlar için mi sevineyim! Bilemedim ama? Her iki durumda da, iyiliği ara! Kötü düşünceler, senden uzak dursun. Birbirimiz; birlikteyiz, iyiyi bulduk buldular de! Sevin onlar, sizler adına. ''Ne, ne zaman'' deme! Ömrün yettiği kadardır, her şey. Hiçbir şey yaramaz, Yarar; sıfat olarak da çok yerinde, bir yapaylık sergiler. Olgulara yardım eder, küçük bilgiler. Aç açılmalarına, açıklamalarına yardım et. Kahve dök, yansın yaksın seni. Bitsin gitsin! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder