18 Nisan 2016 Pazartesi

PİNOKYO SOLO


27 01 Kısım

Saçma, neden mi? çünkü teklif bu yalancı dünyaya olduğu kadar, öteki aleme de yapılmıştır. ''Efulim'' diyeyim? Sana bir kez, sen olayım! Hep bana, hep bana olmaz değil mi? Ama gerçi! Bana ne hayatımızdan, yaşamaktan, birliktelikten? Kaçmayacağım, korkmuyorum! Hiç bir zaman; bizden önce yaşananlar için, geçmişin cezasını geçmelisin! Yada; çekmeliyim demeyeceğim. Annelerimiz bizi; bunun için doğurmadı, çünkü? Sevdiğin kişiyi; an be an yok say, demedi! Yaratılışta yok böyle bir şey, sonuçta. Seni bırakmam! Finalimiz; her hangi bir sebepten dolayı, olmayacak. Okuduğumuz hikayelerdeki gibi; nice özel bölümler yazıp, oynatacağız hayatımıza. Bu; ilk aşkım demek! Olguların aynılık şemasına, aykırıdır ama? Sevdim seni bir kere, aşkı kişiliğime yeniden tanıtabilirim. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder