17 Nisan 2016 Pazar

PİNOKYO SOLO


26 01 Kısım

Sakarlıkta; üstüme yoktur benim der ve günü bitirir. Aşk olsun de! Ana bil ki; ömrün daha bitmedi. Ama zamanı gelince? Aynı şarkı sözündeki gibi; işte gidiyorum diyebilmeyi, öğrenmelisin. Tesadüf eseri, bu dünyaya geldin sen. Allah seni seçti. Şaşırma sırası insan oğlunda! Başkalarının hayatını kurtarmak için, yollanmış ya? Bu dünyaya, ondan biraz gariptir. Biraz cesaret; hayata karşı sorumluluk yüklenirsin, ki? Bazen; iddia ediyoruz der gibi, ne bu kadar uzaklaşmak! Yardım etmeyi engeller! Acele işe şeytan da, karışır bu sırada! Ama yalnızlık insanlardan, kaynaklanmamalı. Bir tek güzelliği görmeni sağlar kişi. Gıybet, gayret, hayret! Ben ne yapıyorum, der misin? Uygulamaya geçince hakem kim? Hakimlik taslamak kim? Ne için oluyor, acaba ki? Tüm kavramlar otorite içindir. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder