15 Nisan 2016 Cuma

PİNOKYO SOLO


24 03 Kısım

Ateşin izleri, acısı geçer. Sonra dizlerine yatarım, saçlarımı okşarsın değil mi? Ölüm kelimesini; her an kullanıp! O birlikte geçireceğimiz; bana kızacağı zamanları, elinden aldığım için özür dilerim! Sevdandan, kendinden... Senden, bana sırt çevirmeyecek olan insani yanından, her şekilde! Neyse, başka konu yok mu kelimeler? Yazar yine saçmaladı! ''Özlem ve öfke her yanını sardığı içindir'' diyor! Sana koşup, sarılmak isteyen seninle olan yanım! Her şekilde okyanuslarda olsa? Sen benim ruhumsun! Varsın dağlar olsun aramızda. Geçeriz, birleşir kalplerimiz. Gözlerimiz zamanı gelince buluşur. Hayatım, yarim de bana! Rahatlayayım, tamam mı? Ama şimdi git lütfen! İsyan bayrağını, göğe yükseltmeye devam etsin. Nefsim, nefesim senin yanında rahat etmekte zaten. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder