14 Nisan 2016 Perşembe

PİNOKYO


23 00 Kısım

Ayrıca tatlı yiyelim tatlı konuşalım deyimi! Gerçek olsun. An; alışılmamış olana doğru itilmekten ise? ''Kendi seçimimiz'' der, susar otururuz ki? İlişki bunu gerektirir. Yeni çevreye ayak uydurma derdi gibi, bir mesele vardır ortada. Size yada? Sadece sana bakan ve bir umut; yardım et çağrılarını duyan? Bir tek Allah'ınız olmayabilir! Sadece senin, onun, benim değil. Herkesin Allah'ı, ama? Lafın gelişi farklı anlamlar sunabilir kişilere. Rahatsızlık vermez bazen. Neden diye, sorulması gereksiz olsa da? Ben; ben olalı, böyle serzenişte bulunmadım. ''Bulunmadım'' diyebilirsin, haklı olarak! Ama her yönün; iyiliğe çıkması içinde? Domino taşları gibi, yerine oturur hayat. Zamanı vardır, her şeyin. Acele etme, dikkatli ol yeter! O sevgi dolu gözlerle; seni el bebek, gül bebek bekleyecektir. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder