21 Nisan 2016 Perşembe

DEVE KARTI


1 00 Kısım

İnsanları örselemesini engellemiyor! Sonunda beyaz kumaşa; sen, ben, o girecek. Ama; nasıl, ne şekilde, ne zaman, belli değil! Aynı kardelenin giderken, birçok canlıya yardım ettiği? Yada beklediği gibisin, yani? Boş yada dolu arasında bir yerlerde! Sabah makamı, çalar mı kıyamette? Yada; benim ölümümde demen, saçma! Ama iste belki duyar Allah'ın. Ne kadar köfte, o kadar ekmek  demek gibi... Ne kadar iyilik, o kadar hediye biliyorsunuz ki? Burası yalancı dünya, her şey var. Ama bir o kadarı da? Diğer aleme saklanmış, gerçekler var. Yok değil, arabadan indim. Koştum, uçurumdan atladım. Denize karşın yüzdüm, haydi! Ne oldu, hiç bir yer seni bekledi mi? Hayır ama! Büyüme, gelişme, ölüm ve bu soru derste çıkmıştı. Düz mantık, yapayın kavramlarında işlemiyor. Ay yazar delirmeden, konu neydi?

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder