6 Nisan 2016 Çarşamba

PİNOKYO SOLO


12 02 Kısım

Söylenen her şeye. Özellikle; müzikle, sesle, gelenlere eşlik et. Listele iyilikleri, onlarla birlikte. O da mı, olmadı? Yapayın statüsünün doktoruna git. O sana yardım eder. Ama; yat dinlen derse? ''Ne yaparım'' der kaçarsın kişi olarak. Evine; kötü şeylerle karşılaşma olmasın diye? Yardım elinden bile uzaklaşırsın. Çok sevdiğin ya da sevmediğin okuluna bile gider, hale gelirsin. Bir anda; kime, neye güveneceğim sorusu, kalmaz aklında? Gece gece! Ateşlenir sen görürsün der, annen eve geldiğinde! Razıyım; bir gün bir gündür, dersin! Sahi bir an gelirde! Gözlerindeki denizim; beni kabul edebilir mi? Ruhuna misafirliğim yetmiyor gibi, geldi bana. Bedeninle kavuşmak istiyorum! Tane olup, sana akmak. Şimdi ise; buna hazırlık yapıyor, eylemlerim... Küçük küçük senin için, büyük olacak. Zamanı geldiğinde, ağabeyliğin hesabını soracak mısın acaba? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder