20 Şubat 2013 Çarşamba

Üçüncü Hikayem



  • 35. Bölüm 
Kaan Devrim ile konuşmaya başladı 
Seninkini ise Oylum yazdı kızım 
Böyle olmasını istedi dedi ve gitti 
Devrim okumaya başladı mektubu
Aması mı aması işte ben seni seviyorum 
Ama bir kardeş mi yoksa bir başka sıfat
İle mi bilemiyorum onu uyanınca konuşuruz 
Tamam mı zaten bu saatten sonra bana benden 
Başka kimse zarar veremez ha bu arada Fatih 
Konusunda haklıymışsın tam bir hayvan imiş 
Selçuk'a Fatih konusunu halletmesini söyledim 
Bu mektup burada biter dedi Devrim çünkü 
Devamı yoktu neyse ki beni öldürmedi bu mektup 
Dedi içinden Devrim ama bilmiyordu ki öldürmekten 
Beter etmişti aşık olmuş bana dedi bir an yaşasın 
Nidasında bulunacaktı ki hemşire geldi burada 
Yüksek sesle gülmek yasak beyefendi dedi hemen 
Oracıkta ben gülüyor muyum ne oluyor bana böyle 
Dedi olsun ama beni seviyormuş baksana planım 
Tıkır tıkır işlemeye başladı desenize dedi ve hemen 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder